Tarjoan yksityisille, yhteisöille ja yrityksille erilaisia liikuntapalveluja:

Kuntosaliohjaus

Mikäli haluat aloittaa kuntosaliharjoittelun, niin paras tapa on tehdä se ammattitaitoisen ohjaajan avulla. Perehdytän asiakkaan laitteisiin, oikeaan suoritustekniikkaan sekä tavoitteiden mukaan on myös mahdollista tehdä henkilökohtainen harjoitusohjelma. Kuntosaliharjoittelun avulla voi esim. kiinteytyä, hankkia lihasvoimaa, parantaa ryhtiä ja lihastasapainoa tai kasvattaa lihasmassaa.

Aerobic/kuntojumppa

Aerobic on askelsarjoihin perustuvaa jumppaa, mutta tuntiin sisältyy myöskin kehoa monipuolisesti harjoittava lihaskunto-osio ja venyttelyosuus. Kuntojumppa puolestaan on hieman rauhallisempaa jumppaa, joka kuitenkin koostuu samoista elementeistä: lämmittelystä, lihaskunto-osiosta ja venyttelystä. Kuntojumpassa voi välineinä käyttää esim. kuminauhoja ja käsipainoja. Molemmilla tunneilla kuormitetaan koko kehoa ja se sopiikin kaikille, jotka haluavat harjotuttaa monipuolisesti koko kehon lihaksia.

Keppijumppa

Keppijumppa on sekä lihaskuntoa että liikkuvuutta ja ryhtiä parantavaa liikuntaa, unohtamatta aerobista osuutta. Keppijumppa sopii niin miehille kuin naisillekin.

Kahvakuulajumppa

Kahvakuulaharjoittelu kehittää kestävyyttä, lihaskuntoa, tasapainoa sekä liikkuvuutta. Tämä tunti sopii ihan kaikille.

Gymstick-jumppa

Gymstick on kepin ja kuminauhan yhdistelmä, jonka avulla harjoittelusta saadaan todella tehokas. Liikkeet perustuu pitkälti kuntosali-liikkeisiin, mutta aerobisen osuuden lisäksi tunnista saadaan tehokas, kokonaisvaltainen harjoittelu koko kehoa hyväksi käyttäen.

Fitball-jumppa/pallojumppa

Fitball-jumpassa haastat koko kehon lihakset, syviä lihaksia unohtamatta, hauskaan ja haastavaankin liikkumiseen. Fitball-jumpassa työskentelee varsinkin keskivartalon lihakset, mutta myös muu keho on liikkeessä mukana.

Vesijumppa/hydrobic

Vedessä liikkuminen virkistää jo itsessään. Vesijumpat soveltuu ihan kaikille ja on nivelille lempeää liikuntaa. Perusvesijumpassa tunti koostuu lämmittelyosuudesta (joko välineiden kanssa tai ilman), lihaskunto-osiosta ja loppuvenyttelyistä. Hydrobic on hieman tehokkaampaa vesijumppaa, aerobiccia vedessä. Lämmittelyosuudessa kohotetaan syke tekemällä liikesarjoja. Lämmittelyn jälkeen on vuorossa lihaskunto-osio ja pikaiset venytykset päälle.

 

Lapsille mm. metsämörri-retket,ZumbAtomic®